Skip to content Skip to footer

"Yarının işini bugün yapmak"

Yenilik, bağlılık ve güler yüzlü hizmet, Praebia'da deneyimlediğinizden emin olduğunuz üç önemli özelliktir. Biz mükemmellikten daha azına razı değiliz, böylece işinizdeki ihtiyaçlarınız için size en iyi seçimi yapıyoruz. Aklın ve kalbin aynı anda harekete geçtiği yerde, teknoloji şaşırtıcı şeyler ortaya çıkarıyor.  

Kendi geliştirdiğimiz yönetişim modeli ile, tüm çalışanların şirket içinde üstlenilen başarı rolünü daha iyi anlamasını sağlamaya çalışıyoruz. Yaptığımız işte daha iyi olabilmek için sürekli araştırma yapmaya devam ediyoruz.

Üzerinde çalıştığımız projenin iş akışını düzenliyoruz ve takım içindeki her bir çalışanın bu sürece bağlı olduğu gerçeğine son derece dikkat ediyoruz.

Uluslararası Organizasyon Departmanı, iş yaptığımız ülkelerdeki müşterileri ve ticari markaları hedefleyerek, yenilikçilik ve kârlılığın sorumluluğunu taşımaktadır. Pazar Büyüme Organizasyonumuz, iş yaptığımız ülkelerdeki tüketicileri ve perakendecileri analiz etmek ve yenilikleri piyasaya aktarmak görevini üstleniyor.

Uluslararası Hizmetlerimiz, Praebia ve Profesyonel İştiraklerin yeteneklerinden yararlanarak minimum maliyetle iş destek hizmetleri sunmaktadır. Optimizasyon modelleriyle oluşturduğumuz altyapı sistemimiz minimum maliyetle en yüksek faydayı sağlayacak şekilde geliştirilmiştir.

  Kurumsal İletişim Departmanımız, sürdürülebilir kurumsal yenilikçi ve beceri geliştirme fırsatları sunmaktadır.

Ekibimiz genç, dinamik ve çok değerli insanlardan oluşmuştur. Bireysel bakış açılarını odaklayabilecekleri, yaratıcı bir ortamda farklı uzmanlıklarını Praebia'nın vizyonu doğrultusunda aynı potada eritirler.

Bireylerin dinamik ve destekleyici bir topluluk oluşturmak için bir araya geldiği canlı ve kapsayıcı bir ortam geliştirdik. Her ekip üyesinin masaya getirdiği benzersiz bakış açılarını ve deneyimleri paylaşarak gelişiyoruz. Şirket kültürümüz beş temel değerimiz üzerine inşa edilmiştir: Hesap Verebilirlik, Cesaret, Merak, Çeşitlilik + Kapsayıcılık ve Mükemmellik.

Çözüme ihtiyaç duyan herkes bizim müşterimizdir. Böylece sadece “Müşteriye” sahibiz.